Pagina's

zondag 8 maart 2015

Kaartje met SU Flower Patch

Op het Stampin your Way Challenge blog stond een leuke sketch. Daar ben ik vanmiddag snel mee aan de gang gegaan. Ik heb hiervoor de set Stampin Up Flower Patch gebruikt. Die had ik tijdens een crop eens geleend van Jane en zo een voorraad bloemen en blaadjes aangelegd. Altijd handig.

De bloemen zijn gestempeld met Melon Mambo, Blackberry Bliss, Daffodil Delight en Mossy Meadow. Hij is niet helemaal zo geworden als ik voor ogen had, ik blijf het een hele lastige stempelset vinden om mee te werken...


Greetz!
Klaske

7 opmerkingen:

  1. Lekker fleurige kaart, fijn dat je meedoet met de challenge bij SYW.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem wel heel leuk geworden Klaske. Mooie kleuren ook bij elkaar. Een heel vrolijk kaartje.
    Gezellig dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Kaartje, Leuk dat je meedoet met SYW. toi toi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, leuk dat je meedoet bij SYW. toi toi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kleurtjes heb je gebruikt Klaske,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen