Pagina's

zaterdag 28 maart 2015

Lente

Nou ja... als ik naar buiten kijk, vandaag even niet... Het is wel de nieuwe uitdaging op het Utopia Challenge Blog. En daar hoort een passende kaart bij!


Voor deze kaart heb ik de set Painted Petals gebruikt in de kleuren Old Olive en Strawberry Slush, de tekst komt uit de set Crazy About You. Beide zijn gestempeld op Whisper White papier van SU. Ik stempelde voorheen veel op correspondentiekaartjes van de Hema. Ook prima, maar ik merk toch dat dit papier in combinatie met de SU-stempels toch wel heel mooi werkt.

NB. de bovenkant lijkt op de foto rond te lopen, maar is in werkelijkheid toch echt recht ;-)

Fijn weekend!

Greetz!
Klaske

7 opmerkingen:

  1. Wat ben jij er snel bij. Mooie kaart! Fijn dat je weer meedoet bij Utopia Challenge. En je hebt gelijk hoor; ccorrespondentiekaartjes stempelen prima maar met het whisperwhite cardstock van SU werkt net wat fijner en mooier. En foto's maken is en blijft een lastige opgave. Ik geloof je hoor dat je kaart recht is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij brengt de lente in huis met je kaartje. Het lijkt buiten herfst. Mooi kaartje Klaske .
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet met de challenge en wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Dit is op het moment echt 1 van mijn favoriete stempelsets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze set krijg ik morgen binnen...en als ik jouw kaartje zie, heb ik meteen zin om ermee aan de slag te gaan. Kraft en roze...gaan zo mooi samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simpel maar zo mooi. Een echt lentegevoel krijg ik ervan. Leuk dat je mee doet met UC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje! Less is more :-)
    Leuk dat je meedoet op het Utopia Blog!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen