Pagina's

zondag 22 maart 2015

Lotus Blossom Stempel

Gister was Jane hier en die heeft voor Elisabeth, Wiebine, Boukje en ondergetekende een workshop Stampin' Up verzorgd. De gemaakte kaartjes toon ik binnenkort. Ik heb nog wat spullen liggen en kan nog meer kaartjes naar aanleiding van gister maken.

Jane had haar SU-verzameling ook mee, waaronder de Lotus Blossom stempelset, die in de Sale-A-Bration catalogus staat. Natuurlijk heb ik daar ook even mee geëxperimenteerd.

Ik vond het best lastig om mooie kleurencombinaties te maken. Ik zat eerst de klooien met zachtere roze kleuren, zoals Strawberry Slush en Crisp Cantaloupe, maar daar was ik niet tevreden mee. Uiteindelijk met Blackberry Bliss en Melon Mambo aan de slag gegaan, en toen was ik wel tevreden. De 1e stempel van de set is met Blackberry Bliss (donkerpaars), de 2e en 3e Melon Mambo. Bij de 3e heb ik eerst een keer afgestempeld op een kladbriefje, zodat het heftige eraf was.

De tekststempel komt van de set Painted Petals, welke Jane ook mee had. Met die set heb ik Jane haar workshopje gemaakt, maar daarover binnenkort meer ;-)


Met bovenstaande kaart wil ik graag meedoen met de uitdaging "Schaduwstempelen" op het Stampin' Your Way Challenge Blog.

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Ik vind deze stempel echt gaaf . heb een andere stempel gekozen misschien toch een beetje spijt.
    dit ziet er weer top uit. Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Klaske. Bedankt voor je deelname bij SYW.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het een gezellige dag bij jou Klaske.
    Leuk om hem nog helemaal af te zien. Hij is heel mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen