Pagina's

zondag 29 maart 2015

Nog een keer painted petals

Op het blog van SU-perchallenges stond deze week ook een leuke sketch. Het is geen "wandelwagen-wandelweer", dus ik ben  terwijl zoonlief lag te slapen maar even aan het knutselen geslagen.

Ik heb de stempelset Stampin' Up Painted Petals gebruikt in de kleuren Strawberry Slush, Crisp Cantaloupe, Old Olive en Always Artichoke. Het bakers twine is ook van SU. Dit heb ik echter wel even gesplitst, omdat ik het anders te dik vond voor dit kaartje.


Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    jij zit ook niet stil, dat ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Klaske, wat een leuk kaartje heb je gemaakt van deze sketch. Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt. Het hartje en het bedeltje maken het helemaal af. Goed idee om het twine te splitsen. Zal ik onthouden. Leuk dat je meedoet aan de SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart geworden, heel leuk! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen