Pagina's

zaterdag 11 april 2015

Project Life - vervolg

Alweer een tijdje geleden dat ik iets van mijn PL heb laten zien... Ik ben de laatste tijd meer bezig geweest met kaartjes maken. Heel leuk om te doen, het maken van een kaartje kan in een vrij korte tijd, maar het gevoel bekruipt me meer en meer "waar doe ik het voor?"... Aan het eind van de rit hou ik zelf niets over, wat ik wel heb met Project Life en layouts scrappen... Nu is er een bepaalde groep waarvan ik weet dat een zelfgemaakt kaartje zeer gewaardeerd (én bewaard) wordt. Die blijf ik verblijden met kaartjes, maar ik word toch selectiever. Herkenbaar?

Hieronder enkele pagina's uit mijn Project Life. Alhoewel vrij eenvoudig van opzet: foto's in pockets, bijschriftjes, mooie dessinpapiertjes tussendoor, ben ik erg tevreden. Het album ligt hier in de keuken op het dressoir en ik blader er toch regelmatig doorheen. Er staat inmiddels op mijn harde schijf weer een mapje met 2,5 maanden aan foto's klaar om af te drukken, dus ik kan weer aan de slag. Even een behoorlijke inhaalslag maken. Junior is per slot van rekening vorige week al 1 geworden. En ik ben net klaar met juli ;-)






Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Jouw kaart voor de geboorte van Femke zit in haar map geplakt. Af en toe kijken we er samen doorheen en dan zegt ze: " he mam, daar staat mijn naam he?" :-)

    Leuk om weer wat van je PL te mogen zien. Kan me helemaal voorstellen dat je er graag in kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat een mooie PL! (en wat schrijf jij netjes, wow!) en inderdaad, PL en layouts maak je toch meer voor jezelf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat je schrijf is voor mij heel herkenbaar. Kaarten stuur je weg en pl en scraplayouts is een mooie herinnering voor later. Ik vind jou lo's erg goed en je pl super .
    fijne zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen