Pagina's

zaterdag 13 juni 2015

Painted Petals - SU

In maart was Jane met nog 3 creatieve dames bij mij om samen een workshop SU te doen. Jane haar workshop bestond uit het bestempelen van 1 A4 vel papier, om vervolgens met dat vel kaartjes te maken. Zij had haar voorbeelden gemaakt met de set Flower Patch van Stampin'Up. Ze had echter de set Painted Petals uit de voorjaarscatalogus ook mee. Daar ben ik mee aan de slag gegaan.

Hieronder nog een stuk van het A4 vel dat ik bestempeld heb. 


Daar maakte ik tijdens de workshop onderstaande 2 kaartjes mee naar het voorbeeld van Jane haar kaartjes. 

Hallo Coen ;-)



Ik zag meteen ook andere mogelijkheden met deze stempelset. Dus snel nog wat in elkaar gefreubeld:



 Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    helemaal leuk zijn ze geworden. ik zie dat nou echt niet wat je met stempels allemaal kan maken. jij kan dt dus wel
    fijn weekend

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke stempelset Klaske,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed bezig geweest. Ziet er goed uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen