Pagina's

vrijdag 10 juli 2015

Een nieuw stempelavontuur

In juni 2014 volgde ik voor het eerst een workshop met Stampin' Up! spullen. Mijn eerste bestelling was toen snel geplaatst. Gaandeweg werd mijn SU!-collectie steeds groter.

Afgelopen maand was er een giga-instapactie bij Stampin' Up! Naast het uitzoeken van een zeer royaal starterspakket mocht elke nieuwe demonstratrice ook twee stempelsets extra GRATIS uitzoeken. Ik besloot na enig wikken en wegen toch de sprong te wagen. Ik heb geen idee waar dit avontuur mij brengt. Ik heb me voorgenomen dat mijn hobby leuk moet zijn/ blijven en ik hoop door deze stap ook voor mezelf het scrappen weer meer op te kunnen pakken.

Vorige week kreeg ik mijn pakket toegestuurd. Vanaf nu ben ik dus ook Stampin' Up!-demonstratrice! Wil je ook Stampin' Up! spullen bestellen, of wil je eens aan de slag met de prachtige materialen en gereedschappen van SU! laat het me dan weten!

Hieronder een kaartje met de prachtige Watercolour Wings die samen met de stansjes in mijn starterkit zaten. Ik heb hier de kleuren Tip Top Taupe en Lost Lagoon gebruikt. De achtergrond-vellen komen uit een oude paperpad van SU!, Moonlight.

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Ha collega :-) !
    Wat leuk om te lezen dat je de stap ook genomen hebt, leuk! Heel veel succes maar vooral veel plezier!
    Je aftrap als demo met deze kaart is in ieder geval geslaagd, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes Klaske, je maakt mooie dingen, dus daar kan het niet aan liggen,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi

    nou ik wens jou heel veel suc6, dit zal je zeker gaan lukken. Maar je knal er toch af en toe ook nog een layout op. want dat kan je ook zo goed.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombi. Bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen