Pagina's

zondag 19 juli 2015

Ein-de-lijk weer een LO!

Ein-de-lijk... Weer eens een LO'tje gemaakt. Hoe leuk het kaartjes maken ook is, werken met foto's is qua creatief bezig zijn toch echt mijn grote liefde. Het maken van lay-outs en bijhouden van mijn PL kost veel tijd, een kaartje is in verhouding sneller gemaakt. Ik wil voor de komende tijd toch echt weer lekker de focus leggen op het werken met foto's... Met een kaartje tussendoor ;-). Ik heb ook nog een aantal gemaakte kaarten niet laten zien, dus die kom je binnenkort wel tegen op dit blog.

Maar nu dus weer een lay-out. Gemaakt op 8,5*11 inch. Ik heb hier spullen van Stampin' Up! gecombineerd met andere merken. Dat werkt heel lekker vind ik zelf. Van SU! zijn de volgende spullen: achtergrondvel Whisper White, de strook links gemaakt met de stempelset Dotty Angles, de set Epic Alphabet (de letters met de streepjes) en de set Kinda Eclectic (blaadjes, stippen en vlinders). De vlinders zijn gestanst met de beide vlinderponsen van SU!. De kleinere lettertjes zijn van de HEMA, de datumstempel is afkomstig van de boekhandel. De kleuren inkt zijn ook van SU!, te weten: Always Artichoke, Old Olive, Tip Top Taupe en Chocolat Chip.


Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Leuk, een layout van jou!! Erg mooi, vooral de grote tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja,,,,zeer herkenbaar wat je schrijft. Ook ik maak het liefste layouts, maar een kaartje is nou eenmaal sneller gemaakt. Toevallig heb ik voor morgen weer een layout gepland staan op mijn blog.

    Prachtige layout heb jij gemaakt! Leuk die titel zo op zijn zijkant. Zou ik eigenlijk ook vaker moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen