Pagina's

zaterdag 25 juli 2015

Kaartjes afmaken

Begin juni - toen ik nog geen demo was - was er een workshopje/ crop bij Lizzy thuis. SU!-demo Jane had voor ons een leuke workshop van drie kaartjes bedacht. Die kaartjes volgen binnenkort in een blogpost. 's Middags hadden we ook nog even wat tijd over en ben ik nog even gaan stempelen met de inmiddels retired SU!-set Painted Petals. Thuis heb ik de kaartjes afgemaakt, door ze te matten en er nog een sentiment aan toe te voegen.




Ik ben behoorlijk blij met het resultaat! Bijna zonde om te versturen... Of ligt dat aan mij ;-)

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Wat een pracht kaartjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja zo jammer om zulke mooie kaarten op de post te doen. ze zijn geweldig Klaske

    BeantwoordenVerwijderen