Pagina's

zaterdag 18 juli 2015

SNN juni 2015

De maanduitdaging van het SNN-forum werd in een iets ander jasje gegoten. Het werd een blinde scrap. Brenda gaf ons een beschrijving en aan de hand daarvan konden we een kaart maken.

Hieronder de beschrijving:
* Neem een vierkante kaart als basis.
* Plak hier in het midden, verticaal 7 strookjes designpapier of washitape in verschillende lengtes. Plak ze tegen elkaar aan. De uiteinden van de strookjes zijn afgescheurd. Zorg dat je aan alle kanten van de opgeplakte strookjes wat ruimte vrij houdt.(dus cardstock/basiskaart zichtbaar)
* Snij vervolgens een stukje cardstock in de kleur van je basiskaart. Stans of knip hier een figuur uit. Zorg ervoor dat je aan alle kanten de washitape/stookjes kunt zien , als je het stukje cardstock erop legt.
*Stempel linksonder een tekst op het stukje cardstock.
*Aan de rechterkant van het stukje cardstock , wikkel je een stukje twine/touw en strik dit dicht.
*Plak het cardstock met 3D-tape over je washitape/strookjes
En klaar is je kaart!


***
Ik vond hem alleen verschrikkelijk kaal... Ik ben vervolgens ietsiepietsie van de omschrijving afgeweken door er nog een blauwe mat achter te zetten. Nu is de kaart meer in balans. De gebruikte letterstansjes zijn van SU. Deze kreeg ik in maart gratis, omdat er tijdens de crop bij mij thuis voor meer dan € 200,- was besteld. Joepie! Ik ben er zó blij mee. De tekst Birthday komt uit de Celebrate Today set.


Greetz!
Klaske

1 opmerking: