Pagina's

zaterdag 1 augustus 2015

Leuk aan de materialen van Stampin' Up! is dat je de ook gemakkelijk kunt combineren met andere merken. Mijn SU!-collectie is groeiende, maar soms zijn er net nog tekststempels of stansjes die niet in mijn collectie zitten. Daarbij heb ik natuurlijk ook nog een giga-voorraad aan andere merken liggen. En dat combineert eigenlijk best leuk...

Voor alle drie kaartjes heb ik de SU!-set Kinda Eclectic gebruikt. Van de bovenste kaart komt echter het grote vlindertje uit de SU!-set Papillon Potpourri. Als inkt heb ik de Jet Black van Archival gebruikt. Die had ik toch nog liggen ;-). De rode kleur is Watermelon Wonder van SU! Op de eerste kaart zijn nog een Nestabilitie en een sentiment uit mijn voorraad gebruikt. Ook voor de 2e en 3e kaart is een Nestabilitie uit de voorraad gebruikt. De tekststempel uit de onderste is van Marianne Design volgens mij (ik bewaar nooit verpakkingen... dus ik weet het even niet meer).





Greetz!
Klaske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen