zondag 16 augustus 2015

Roze

Voor deze kaart heb ik 2 challenges gecombineerd: sketch bij uitdaging #99 van de SU-perchallenges met de uitdaging "roze" van het Stampin Your Way Challenge Blog. En dat leidde tot deze kaart in Melon Mambo, met de Zoo Babies set van SU! en papier uit het Brights Paper Stack van SU!. De jartjes zijn van de Xenos en de tekst komt van een alfabetstempelset van de HEMA.


Er zijn nogal wat baby's op komst hier in de buurt en bij collega's. Ik heb meteen ook maar een blauwe variant gemaakt in Tempting Turquoise van SU!


Greetz!
Klaske

10 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaartjes weer Klaske! Ik vind die dierenstempels zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes Klaske en leuk dat je weer mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend schattige kaarten zijn het geworden! Erg leuk! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, bedankt voor t meedoen aan de SUper Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag jou mooie kaart bij de deelnemers staan van challenge 99 . Dus kom ik eens kijken op je blog . De blauwe vind ik ook heel geslaagd. Ik kom later nog eens terug piepen op je blog . Groetjes ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes! Ik doe dat ook meestal hoor als ik eenmaal bedacht heb hoe het kaartje er uit moet zien maak ik meteen ook een kaartje voor het andere geslacht haha. Leuk dat je meedoet aan SU-per challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ben ik weer ! Nu had ik even meer tijd en ik heb me bij je aangemeld dus tot gauw ! liefs * Sarah *

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve kaartjes, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen