Pagina's

dinsdag 11 augustus 2015

Watercolour Wings

Toen ik in mei de nieuwe jaarcatalogus van SU! kreeg, die per juni 2015 zou ingaan, was ik niet meteen gecharmeerd van de set Watercolour Wings... Mwoah, wel leuk, meer ook niet...

En toen liep Pinterest ineens vol met voorbeelden van SU!-demo's die de set al in mei mochten pre-orderen. Vanaf begin juni mocht de "gewone" consument ook bestellen, en vanaf dat moment explodeerde Pinterest als je zocht op Watercolour Wings. Toen ik mijn startersset als SU!-demo mocht samenstellen (dat is het mooie aan SU!: als je demo wordt, krijg je geen materialen opgedrongen, maar kies je gewoon zelf wat je leuk vindt!) ging deze set (met stanzen) als eerste in mijn winkelmandje.

Toen de UPS-man langs kwam met de SU!-doos ging deze set als eerste uit de verpakking. Ik heb ze hier gecombineerd met twee achtergrondvelletjes uit de retired paperpad Moonlight Paper.



Ook had ik nog twee labeltjes nodig. Het idee vond ik op Pinterest. Handig ;-)


De set is ontzettend veelzijdig. Je kunt ook vlinders langs een fotolijstje doen, of in stemmige kleuren voor bijvoorbeeld een sterkte- of condoleancekaart. Of juist in blauw of roze voor een baby-kaartje...

Greetz!
Klaske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten