Pagina's

zaterdag 5 september 2015

Melon Mambo in de hoofdrol

De kleur Melon Mambo van SU! is echt een van mijn favoriete kleuren. De kleur matcht goed met andere kleuren, maar ook met wit en zwart. Ik heb er de afgelopen periode meerdere kaartjes mee gemaakt:

Ideetje gejat van Pinterest, gemaakt met de Little Numbers Thinlits van SU!


De Sale-A-Bration 2015 set Big Day gecombineerd met sterretjes uit de Perpetual Birthday Calendar Stamp set:


Dit idee zag ik bij Yvonne en vond ik erg gaaf. Ik heb mijn eigen variant gemaakt. De naam is gestempeld met alfabetstempels van de HEMA. De voetjesstempel vond ik op de grote boekenbeurs in Leeuwarden. De dieren zijn van de Zoo Babies set van SU. De hartjes van de Perpetual Birthday Calendar stamp set. Awesome en Girl komen uit Endless Birthday Wishes van SU!, baby en celebrate uit Celebrate Today van SU. de datum en 'n kleintje erbij... zijn van Marianne Design.


Greetz!
Klaske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten