Pagina's

woensdag 16 december 2015

Sneak preview

Nog eventjes wachten en dan mag iedereen uit de Voorjaarscatalogus van SU! bestellen. Vanaf 5 januari aanstaande is de winkel voor iedereen geopend. SU!-demo's mochten deze maand al pre-orderen.

Het was al een feestje toen deze 2 op de mat vielen:



Ik heb amper tijd gehad om met deze stempelset te werken, maar ik denk dat hij nu al één van mijn favorieten wordt: goed te gebruiken voor kaartjes, maar ook voor lay-outs en het zelf maken van filler-cards voor mijn project life. Ook al ben ik een aanhanger van het clean and simple principe, ik vind dat barok-achtige bloemmotief rechtsonder helemaal geweldig!



Een snelle knutsel met de mooie Timeless Textures uit de voorjaarscatalogus van SU!, gecombineerd met For All Things uit de jaarfolder:



Natuurlijk staat er ook veel papier in de voorjaarscatalogus. Onder meer een prachtige set met grote bloemendessins, afgewisseld met subtiele patroontjes. En erg fijn: bij SU! hebben ze er een setje cardstock in bijpassende kleuren bij gemaakt. in 1 pakket zitten 3 bijpassende kleuren (8 vel vel elk). Is dat even heel handig!!! Heb je meteen de passende basis voor kaarten of een lay-out achtergrond (mits je op klein formaat scrapt, want de pakketten zijn A4).
Bij deze serie zijn ook hele gave stanzen en rolletjes washi-tape te bestellen. Check in januari de voorjaarscatalogus maar!!



Greetz!
Klaske


1 opmerking:

  1. Hoi Klaske
    Wat heb je weer een leuke post gemaakt. Ik kan ook niet wachten op de catalogus. Mijn vriendin gerjon doet ook stampin up en dus ik zit ook dicht bij het vuur. Met kerst doen we wat cadeautje en mijn moeder vroeg mij wat ik wilde . Toen heb ik haar maar even naar Gerjon gestuurd ik ben nu heel benieuwd wat ik krijg. Spannend.

    Ik heb een Selphy 910 en die heb ik nu 2 maanden en hij bevalt super. Hiervoor had ik een een selphy 800 geloof ik . Die heb ik zeker 4 jaar gehad maar de cartridge liep vast. Dus heb ik een nieuwe gekregen van Henk. Ik vind het ideaal voor pl en je kan er ook via je mobiel mee printen en dat doe ik erg veel en met scrappen gebruik ik hem ook altijd.
    2016 ga ik ook nog pl doen doe je gewoon gezellig mee joh.

    Ik wens jou en je gezin hele fijne kerstdagen toe en een geweldig 2016.
    Groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen