Pagina's

maandag 7 december 2015

Weer 2!

Onderstaand een tweede geboortekaartje in de lijn van het kaartje dat ik 5 september liet zien. Gemaakt met de dieren uit Zoo Babies, de hartjes uit de Perpetual Birthday Calendar Set, teksten uit diverse SU!- sets (en 2 stempels van Marianne Design)


En dan een bedankkaartje met de For All Things set van SU! Vorig jaar kwam deze in de najaarscatalogus en ben ik er achteloos aan voorbij gebladerd. Totdat ik op een blog ineens erg leuke kaartjes voorbij zag komen met deze set. Gelukkig was deze set opnieuw geplaatst in de jaarcatalogus 2015-2016. Had ik even mazzel! Sindsdien is dit wel een van mijn favoriete SU!-sets. Onderstaand kaartje heeft een basis van Delightful Dyon, de "vlekken" zijn Tip Top Taupe en de blaadjes en tekst zijn gestempeld met Blackberry Bliss. Dit vind ik zo'n mooie combinatie!



Greetz!
Klaske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten