Pagina's

zaterdag 23 januari 2016

Een LO met SU!-dessinpapier

Eindelijk weer eens een lay-out. Ik ben zoveel met mijn PL bezig geweest dat ik bijna vergeten was hoe het is om weer "ouderwets" lay-outs te maken. Ik vond het ook best lastig moet ik zeggen. Ik merk toch dat mijn smaak qua scrappen het afgelopen anderhalf jaar wel veranderd is en nog niet zo goed weet welke kant goed voelt. Hieronder mijn eerste probeersel sinds tijden met dessinpapier. Ik heb het mezelf lastig gemaakt door persé het dessinpapier met de streepjes als achtergrond te willen ;-)


Ik gebruikte papier uit de serie Botanical Gardens (voorjaarscatalogus SU!) en Wildflower Fields (SAB 2016). De tekst is gemaakt met de rotary stamp van SU! Het washi tape hoort bij de In Color 2014-2016 serie van SU!. De houten figuurtjes zijn van de Xenos.

Greetz!
Klaske

1 opmerking:

  1. ja leuk weer een lo van je . ik moet je zeggen ik moet nog beginnen met pl 2016 dus ik loop al achter. haha.
    nou ik hoop dat er nog meer lo volgen

    BeantwoordenVerwijderen