Pagina's

dinsdag 5 januari 2016

Glibberig weer in het noorden, maar bij SU! is het voorjaar begonnen!!!

Het noorden van Nederland is momenteel één grote glijbaan dankzij heftige ijzel. Ik zie buiten veel sleetjes voorbij komen en er wordt gewoon op straat geschaatst!  In al die jaren werken (en eerder school) heb ik me nog nooit laten tegenhouden door het weer, of dat nu harde wind/ regen of hevige sneeuw was. In het vertrouwde VW-tje en rijden maar... Vandaag heb ik me echter voor het eerst in mijn leventje afgemeld op kantoor in verband met de weersomstandigheden. Hubby heeft zich nog wel even op de weg gewaagd. De bedrijfsauto moest eerst uitgebikt worden...


Maar er is ook goed nieuws! Bij Stampin' Up! is het voorjaar begonnen: de voorjaarscatalogus en Sale-a-bration zijn vandaag in gegaan!!!

Bij elke € 60,- die je in 1 bestelling bij SU! besteedt, mag je 1 item uit de Sale-a-bration folder uitzoeken. Gratis!!! Dat wordt een makkie toch, met alle mooie spulletjes uit de jaarcatalogus én voorjaarscatalogus 2016 van SU!

Mijn favoriet uit de SAB-folder van dit jaar; dessinpapier met de mooie naam Wildflower Fields. Ik vind het zó mooi, bijna te mooi om aan te snijden. Ik zou sommige vellen bijna willen inlijsten ;-)


Klik op de plaatjes hieronder en download hier voorjaarscatalogus en SAB folder! Veel plezier!



Mocht je mooie SU! spullen willen bestellen, laat het me weten!

Greetz!
Klaske


1 opmerking:

  1. Ja, via de nieuwsberichten begrijp ik dat het bij jullie drama is met het weer. Wij kunnen ons daar hier NIETS maar dan ook NIETS bij voorstellen.... bizar hoor. Veel plezier met alle leuke spullen uit de voorjaarscatalogus en de sale-a-bration!

    BeantwoordenVerwijderen