Pagina's

zaterdag 16 januari 2016

Snelle kaartjes met de set "No bones about it"

Via Pinterest kwam ik op het blog van Fran Sabad terecht. Daar zag ik de perfecte snelle kaartjes met de SU!-set No Bones About It. Mijn voorraad kaarten kon nog wel wat leuke kinderkaartjes gebruiken, dus ik ben gewoon lekker gaan liften.

Zie hieronder het resultaat. Ik heb de sentimenten uit verschillende SU!-sets gehaald, zoals Endless Birthday wishes, Hello (SAB 2016) en Big Day (SAB 2015).

De gebruikte kleuren van links naar rechts en dan van boven naar beneden: Bermuda Bay, Pumpkin Pie, Melon Mambo, Mossy Meadow, Hello Honey, Pumpkin Pie, Hello Honey en Mossy Meadow.




Wil je de dino's nu ook in je SU!-verzameling, of de leuke teksten uit Endless Birthday Wishes, mooie inktkleuren en cardstock, of nog iets anders van SU!, laat het me weten. Op 31 januari doe ik weer een verzamelbestelling de deur uit. O, ja. Bestel je voor € 60,- of meer, dan mag je ook nog een gratis artikel uit de Sale-A-Bration catalogus uitzoeken!

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op deze set, maar heb hem nog nooit gebruikt. Leuk dat ik nu ideeën krijg hoe ik ze CAS kan verwerken. Toch maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat leuk Eg deze kaarten set. Heerlijk voor jongens ik vind dat die toch worden achter gesteld in het scrappen en kaarten maken
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes zeg. Vooral die met dat zwarte vierkantje is geinig.

    BeantwoordenVerwijderen