Pagina's

woensdag 24 februari 2016

Baby-kaartjes voor de voorraad

Wow, het aantal zwangeren in mijn omgeving is niet meer op de vingers van twee handen te tellen. Er moest nodig een nieuwe voorraad baby-kaartjes aangelegd worden. Bij mijn SU!-collega Marlieke op het blog zag ik echt supergave kaartjes. Ik heb ze gewoon schaamteloos gelift. Ik heb wel gevarieerd in de achtergrondjes en tekststempels.

Net als Marlieke gebruikte ik cardstock uit de Brights Serie van SU! gecombineerd met het Designer Series Paper Stack uit de Brights Serie. Ik koos voor de kleuren Tempting Turquoise, Melon Mambo, Bermuda Bay, Pacific Point, Daffodil Delight en Pumkin Pie. Het rompertje komt trouwens uit de stanzenset Baby's First Framelits.
Als achtergrond gebruikte ik (van links naar rechts, van boven naar beneden) stempels uit de sets: Perpetual Birthday Calendar, Work of Art, Timeless Textures, Hello (SAB 2016 - limited), Timeless Textures, Kinda Eclectic, Georgeous Grunge, Timeless Texture (2x), Perpetual Birthday Calendar en nog een keer Timeless Textures. Ik stempelde in de kleur Smokey Slate.
De teksten gebruikte ik van (van links naar rechts, van boven naar beneden): Endless Birthday Wishes (2x), Hema, Endless Birthday Wishes, Joy/ Marianne Design (3x), Endless Birthday Wishes, Joy of Marianne Design, Celebrate Today en nog een keer Joy of Marianne Design.

Conclusie: 11 kaartjes met hetzelfde idee als basis en toch is er geen kaartje hetzelfde! En ik kan weer even vooruit. Alhoewel... Wie weet word ik binnenkort toch nog weer door zwangerschappen verrast... Toch nog maar wat andere leuke ideetjes uitwerken binnenkort ;-)




Vind je de bovenstaande spullen nu ook zo mooi? Denk aan designer paper met bijpassend cardstock, mooie achtergrondstempels, mooie kleuren of je wil je je hobbyverzameling uitbreiden met mooie inktkleuren en cardstock, of wil je nog iets anders van SU!, laat het me weten. O, ja. Bestel je voor € 60,- of meer, dan mag je ook nog een gratis artikel uit de Sale-A-Bration catalogus uitzoeken!

Greetz!
Klaske

1 opmerking:

  1. helemaal leuk heb je deze kaarten gemaakt. Het is ook super leuk om te krijgen. lekker als je zo kan freubelen

    BeantwoordenVerwijderen