Pagina's

woensdag 10 februari 2016

Hello - part II

Van Stampin' Up! krijg ik als demo eens per kwartaal een magazine om ideeen uit op te doen voor workshops, blogs, enzovoort. Een van die ideeen heb ik hieronder voor jullie uitgewerkt.

Neem een stuk aquarelpapier. Stempel hierop met Versamark een mooie stempel. Ik gebruikte bij de eerste en laatste kaart de SAB 2016 set "Hello". Voor de middelste gebruikte ik "Big Day" van SAB2015. Strooi over de inkt witte embossingpoeder en verhit dit met de heattool.

Pak daarna een penseel en maak dit goed nat. Zet dan streken met je penseel over het aquarelpapier. Zorg dat het papier goed nat is. Pak daarna je aqua painter en zorg dat die ook goed nat is. Pak wat inkt op met je aqua painter en laat dit op je nog natte aquarelpapier vallen (een beetje snelheid is wel vereist). Omdat je papier nog zo nat is loopt de inkt vanzelf uit over de natte gedeelten. Waar embossingpoeder zit, pakt de inkt niet.

Het eerste kaartje heb ik gemaakt met een rond penseel. Het tweede en derde kaartje zijn gemaakt met hele platte penselen waardoor je echt streepjes/ balkjes krijgt.




Greetz!
Klaske

1 opmerking:

  1. Ja wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt. Waterverf is ook weer helemaal hot.
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen