Pagina's

donderdag 4 februari 2016

Hello

Ik ben gek op Pinterest. Pinterest is één grote bron van inspiratie en ideeën. En o zo handig. Waar ik vroeger allemaal plaatjes opsloeg op mijn computer of printjes van afbeeldingen maakte (en weer kwijtraakte tussen de knutselspullen) sla ik nu alles op op Pinterestborden. En wil ik niet dat anderen zien wat ik pin, dan maak ik verborgen borden. Handig!

Van de Sale-a-Bration set Hello zijn ook ontzettend veel voorbeelden te vinden op Pinterest. Onderstaande heb ik eigenlijk gewoon letterlijk nagemaakt omdat ik ze in hun eenvoud zo ontzettend mooi vind! Het origineel is van Sue Vine. De stempelset is nog tot 15-2 verkrijgbaar bij Stampin' Up! Je krijgt hem gratis als je voor € 60,- aan spullen bestelt. Ik gebruikte de kleuren Pacific Point, Hello Honey, Pumpkin' Pie en liggend Tempting Turquoise en Melon Mambo. De onder-/ achtergrondvellen komen uit het paperpack It's my Party uit de voorjaarscatalogus 2016.


Wil je je hobbyverzameling uitbreiden met mooie stempels, inktkleuren en cardstock, of wil je nog iets anders van SU!, laat het me weten. O, ja. Bestel je voor € 60,- of meer, dan mag je ook nog een gratis artikel uit de Sale-A-Bration catalogus uitzoeken!

Greetz!
Klaske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen