Pagina's

maandag 21 maart 2016

Kaartjes met Timeless Textures en For All Things

Op 16 december plaatste ik al mijn eerste kaartje met de prachtige nieuwe set Timeless Textures van Stampin' Up!. Op dat kaartje maakte ik onlangs nog een paar varianten. De achtergronden zijn gestempeld met stempels uit Timeless Textures, de blaadjes en banner komen uit For All Things en het vlindertje komt uit Kinda Eclectic en is geponst met de kleinste vlinderpons van SU. Ik gebruikte de kleuren Blackberry Bliss, Delightful Dyon, Tip Top Taupe en Cajun Craze.


De Nederlandse sentimenten komen uit mijn eigen collectie en zijn onder meer van Marianne Design.

Wil je ook mooie SU! spulletjes toevoegen aan je verzameling hobbyspul, zoals mooie stempelsets, mooie inktkleuren en cardstock, of nog iets anders van SU!, laat het me weten. O, ja. Bestel je voor € 60,- of meer, dan mag je tot en met 31-3 ook nog een gratis artikel uit de Sale-A-Bration catalogus uitzoeken!

Greetz!
Klaske

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt Klaske echt top

    BeantwoordenVerwijderen