Pagina's

woensdag 2 maart 2016

The penguins are back ;-)

Twee weken geleden schreef ik al over de pinguïns uit de set Snow Place. Ik had nog wat kinderkaartjes nodig en ben nog even gaan stoeien met de kleine zwart-witte vriendjes. Ik gebruikte cardstock in de kleur Tangelo Twist, Whisper White cardstock en Basic Black Cardstock. De snaveltjes, strikjes en hoedjes zijn eveneens gekleurd met Tangelo Twist. De Nederlandse stempels komen uit mijn eigen collectie. Ik wilde voor deze kleine kinderen geen Engelse teksten gebruiken en SU! heeft tot mijn verdriet nog geen leuke Nederlandse teksten voor kinderen...





Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. haha wat leuk deze kaarten zeg . zo leuk dat jij meteen een hele serie maak. die kleine beestjes zijn zo lief . william is helemaal gek van de film madagascar vooral om de pinguïns . maar toen we ze in de dierentuin zagen vond hij ze wel stinken. maar grappig waren en blijven ze wel.
    alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaarten Klaske, die pinguïns zijn echt leuk !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen