Pagina's

zaterdag 21 mei 2016

Lay out Ready Set Jump

Hier mijn 2e layout met het Scrap EveryDEE pakket van mei. Alle materialen komen uit het pakket, met uitzondering van de houten pijltjes, de houten lettertjes, de houten labels en het "gaatjeslint". Op het houten label rechtsboven de foto wel een tekst uit de stempelset van het pakket. De plaats en datum heb ik gestempeld met de rotarystamp van Stampin' Up! En het mooie is: mijn Scrap EveryDEE pakket is nog lang niet op ;-)

De uitdaging hierbij was dat er pijlen gebruikt moesten worden. Linksboven heb ik zelf een pijl gemaakt van restjes papier, linksonder de houten pijltjes en onderaan en rechts in wit pijltjes gestempeld.





De foto is 's avonds vlak voor zonsondergang buitendijks bij Paesens-Moddergat genomen. Lekker buiten en veel te laat op bed! Het gevolg van deze sprong is denk ik wel te raden: een tweejarige die circa 40-50 cm naar beneden springt en in het slijk terecht komt, is nog niet stabiel genoeg om zijn evenwicht te bewaren. Die kon dus thuis linea recta onder de douche ;-) Maar we hadden een top-avond!

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Echt een toffe layout, ik had hem al op social media voorbij zien komen. MAar hier even zeggen, echt top! En zo leuk dat je weer layouts maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een verhaal ik zie hem al helemaal vies. Maar je hebt er wel weer een super leuke lo bij

    BeantwoordenVerwijderen