Pagina's

woensdag 15 juni 2016

Een nieuwe stempelset van SU!

Onlangs is de nieuwe Stampin' Up jaarcatalogus ingegaan. Als demo's konden we de catalogus al eerder inkijken en een deel van de spullen bestellen. In de catalogus staat op bladzijde 66-67 de Maroccon Suite. Ik bladerde daar al snel aan voorbij. Hallóóó, ik woon praktisch tegen de Waddenzee... hoezo Marokkaanse motiefjes? Op Pinterest volg ik meerdere pinners/ borden, waaronder borden met inspiratie uit de 2016-2017 catalogus. En daar kwam ik ineens leuke kaarten voorbij! Met een heel gaaf mozaïek patroon erop. Speuren, speuren, speuren: het komt uit de nieuwe set Moroccan Nights van SU!. Dat vervolgens als zoekterm ingegeven in Pinterest. WAUW! Die stempelset kwam dus al snel richting het hoge noorden ;-)

Mijn eerste kaart met de stempel is een rechtstreekse kopie van de kaart die ik op Pinterest vond, met als kleuren Sweet Sugarplum en Dapper Denim. Ik gebruikte alleen een Nederlandse tekst uit mijn eigen voorraad.


En ik draaide de kleurstelling eens om:


Dit zijn echt mijn twee favoriete kleuren van de nieuwe In Color 2016-2018 serie. Hoog op mijn favoriete-kleuren-lijst staan Blackberry Bliss (retired inmiddels) en Island Indigo. Dapper Denim is nu ook toegevoegd tot dit lijstje.

Wil je deze prachtige stempelset nu ook graag hebben, of je hobbyverzameling uitbreiden met mooie inktkleuren en cardstock , of wil je nog iets anders van SU!, laat het me weten.

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie kaartjes. Kan me voorstellen dat je de stempel toch aangeschaft hebt. Prachtige kleurencombinatie ook. Voor mij inspiratie voor een sieraad!

    BeantwoordenVerwijderen