Pagina's

woensdag 13 juli 2016

Meer Moroccan Nights

In mijn eerdere blogpost vertelde ik al over Pinterest als grote inspiratiebron. Onderstaande twee kaarten heb ik ook gelift van Pinterest, de indeling en combinatie tussen stempel en dessinpapier vind ik echt super.

Mooi, met Basic Black en Melon Mambo:



Melon Mambo met Mint Macaron. Met die laatste kleur heb ik toch wel moeite op een of andere manier...

De mozaïek stempel uit Moroccan Nights met de nieuwe Copper embossingpoeder van SU! op craft cardstock. Even een experimentje en ik merk dat ik het helaas niet zo mooi op de foto krijg als de werkelijkheid. Nu nog even bedenken wat ik hier voor leuks mee kan doen... Wat zal dit ook gaaf zijn op Whisper White cardstock!



In mijn voorraad embossingpoeder bleek ook nog een potje Adirondack Denim te zitten. Precies dezelfde kleur als Dapper Denim van SU! Hieronder een experimentje op craft. Dat zal straks helemaal mooi zijn, als er nog Dapper Denim cardstock ofzo bij komt. To be continued...



Wil je deze prachtige stempelset nu ook graag hebben, of je hobbyverzameling uitbreiden met mooie inktkleuren en cardstock, of die mooie Copper embossingpoeder (ook in goud, wit, zilver en clear), of wil je nog iets anders van SU!, laat het me weten.

Greetz!
Klaske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen