Pagina's

woensdag 24 augustus 2016

Meer Thoughtful Branches

Nog even een snel vervolg op het vorige bericht. Ik gaf al eerder aan veel inspiratie van Pinterest te halen. Soms lift ik letterlijk een kaart of een layout. Het is ook leuk om je eigen ideeen eruit te halen: indeling, kleurgebruik, materialen.

Al meerdere malen was ik op internet de zogenaamde baby-doekjes techniek tegengekomen. Nu zag ik het bij Dena Lenneman met de set Thoughtful Branches. Dus ik aan de slag. Kortgezegd: leg een nat babydoekje op iets glads (in ieder geval iets wat je kunt schoonmaken en niet door kan lekken - een bord oid). Druppel er SU! inkt uit de refill-flesjes op. En dan zodanig dat de kleuren voorzichtig in elkaar overlopen. Nu het leuke: stempelen!!!


Ik gebruikte de retired kleuren Blackberry Bliss en Lost Lagoon (maar je kunt natuurlijk alle kleure gebruiken!). De tekststempels komen ook uit de stempelset Thoughtful Branches.


Er komt nog zeker een vervolg op deze post, want ik heb natuurlijk nog heel veel blaadjes en boomkruinen liggen...

Greetz!
Klaske

PS. Tot en met 31 augustus kun je deze set nog bestellen bij SU! daarna niet meer! Wil je hem nu ook graag bestellen, laat het me dan weten. Twijfel je nog? Kijk dan eens voor ideeen op mijn Pinterest-bord. Wedden dat je verkocht bent?

1 opmerking:

  1. Ja, gave techniek is dat he?! Leuk om te doen en prachtig resultaat! Fijn dat je zo lekker op dreef bent!

    BeantwoordenVerwijderen