Pagina's

zondag 21 augustus 2016

Toch overstag...

Stampin' Up! heeft in de maand augustus een speciale actie: de stempelset Thoughtful Branches met bijbehorende stanzen is alleen deze maand verkrijgbaar. Ik had mezelf voorgenomen om de set niet te kopen. Heel veel excuses: de set is prijzig (€ 63,25) ik heb al veel geld aan scrapspullen uitgegeven, ik heb al veel stempels en stanzen met blaadjes, het is tijd om mijn PL bij te werken, ik wil weer layouts maken... En toch kriebelde het toen ik langs diverse blogs kwam en op Pinterest zat te sneupen. Ik heb al eens eerder spijt gehad dat ik een tijdelijke set niet aanschafte (gelukkig toen tweedehands kunnen aanschaffen), dat moest me toch niet nog eens gebeuren. Dus daar was de UPS-meneer vorige week met mijn setje. Wauw.  En eerlijk is eerlijk: ik heb er geen spijt van. Het is niet goedkoop, maar de mogelijkheden zijn eindeloos: verjaardagen, feesten, beterschapskaarten, sterkte-/rouwkaarten, zelfs kerstkaarten.


Ik ging snel aan de slag. Op Pinterest kwam ik bij Stampin' Dolce - Krista Frattin terecht. Zij maakte niet alleen een kaartje met een mooie simpele indeling, maar gebruikte ook embossingpoeder. Gaaf. Ik ging ook aan de slag. eerst een beetje Versamark op de stempel. Vervolgens de stempel in de kleur (ik gebruikte voor twee kaartjes Garden Green en voor eentje Old Olive). De stempel zette ik op papier en strooide er vervolgens embossingpoeder koper van SU! overheen. Een beetje nonchalant, zodat de oorspronkelijke groene kleur zichtbaar bleef. Daarna verwarmen met de heat-tool en je krijgt een prachtige boomkruin. Een paar boomstammetjes met Soft Suede en embossingpoeder en wat vogeltjes, blaadjes en een appel deden de rest. Samen met Nederlandstalige stempels uit eigen collectie krijg je al snel dit. En ik ben er blij mee!!! Ik ben nog lang niet uitgespeeld!!





Greetz!
Klaske

PS. Tot en met 31 augustus kun je deze set nog bestellen bij SU! daarna niet meer! Wil je hem nu ook graag bestellen, laat het me dan weten. Twijfel je nog? Kijk dan eens voor ideeen op mijn Pinterest-bord. Wedden dat je verkocht bent?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen