Pagina's

zondag 28 augustus 2016

Trouwkaart

Een trouwkaartje met Thoughtful Branches, de hartpons en het envelope punchboard van SU!. Het kaartje liftte ik van Sara Wills. De kaart is gemaakt van Sweet Sugarplum cardstock, de mat en boom zijn van Chocolat Chip cardstock. De boom is gestempeld in Blushing Bride. De vogeltjes en tekststempel (eigen collectie) zijn ook in Chocolat Chip gestempeld. Voor binnen in de kaart maakte ik met een oud Studio Light velletje een envelopje met het envelope punchboard. Daar kan de tegoedbon in.

In de kaart zit een "dubbele vouw". Door het envelopje met inhoud wordt de kaart net iets dikker. En zo blijft de kaart mooi dichtzitten, zonder steeds open te vallen.


Ik heb het glittercardstock van SU! nog niet. Je kunt niet alles hebben ;-). Ik deed met de Versamark pad wat Versamark op een stuk papier. Daarop goudkleurig embossingpoeder van SU! en verhitten maar. Vervolgens haalde ik hier een hartje uit met de hartpons van SU!, erg mooi, al zeg ik het zelf.


Greetz!
Klaske

PS. Tot en met 31 augustus kun je deze set nog bestellen bij SU! daarna niet meer! Wil je hem nu ook graag bestellen, laat het me dan weten. Twijfel je nog? Kijk dan eens voor ideeen op mijn Pinterest-bord. Wedden dat je verkocht bent?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen