Pagina's

woensdag 21 september 2016

Flourish Thinlits Dies - 2

Het internet blijft een fijne bron van inspiratie. Soms lift ik kaartjes letterlijk, soms doe ik ideeen op qua kleurcombinaties.

Voor onderstaande 2 kaartjes leende ik zowel de indeling als kleurstelling van een afbeelding:
Ik gebruikte Pool Party als achtergrond, een doilie, blaadjes in Sweet Sugar Plum en Dapper Denim. Jute van de Action (SU! heeft ook heel mooi jute-lint, maar dat heb ik nog niet). De stempel van de bovenste kaart is van de set Made with love.


Hier is de basis Very Vanilla, met een stuk Pool Party door een oude embossingfolder gehaald. De tekststempel is een oudje van Joy:


Het idee voor de volgende kaartjes vond ik hier:
Ik gebruikte wit, kraft cardtstock, Pool Party en Sweet Sugarplum. De tekststempel is van Bij Oma Dee. De achtergrondstempel komt uit Timeless Textures van SU!


Blushing Bride, Kraft, wit, Dapper Denim, tekststempel van Marianne Design en de stipjes komen uit Timeless Textures.

1 opmerking: