Pagina's

woensdag 7 september 2016

Hardwood en bloemetjes/ blaadjes

Hier twee kaartjes met de Hardwood stempel van Stampin' Up. Deze zit al jaren achtereen in de catalogus, en ik snap wel waarom. Je kunt er zulke mooie dingen mee maken!

De bloemetjes komen uit de retired set Painted Petals. In 2015 had ik deze niet aangeschaft. Spijt dat ik had... Gelukkig kon ik de set tweedehands overnemen van iemand die slechts 1 stempeltje eens had gebruikt. Blij!!!

Op de bovenste kaart gebruikte ik de kleuren Blackberry Bliss (inmiddels retired), Always Artichoke en het hout is in Tip Top Taupe gestempeld. Het tekststansje is van Crealies.


Hier gebruikte ik Blackberry Bliss en Old Olive.


Een variant op bovenstaande kaarten, maar dan met Hello Honey, Blackberry Bliss en Always Artichoke. De blaadjesstempel komt uit Kinda Eclectic van SU!. De tekststans en cirkelstans zijn van Crealies.



 Greetz!
Klaske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen