vrijdag 24 februari 2017

Split Chevron Cover-up Die-namics van MFT

De Split Chevron Cover-up Die-namics van MFT is echt ontzettend gaaf. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Op Pinterest vond ik een geweldig voorbeeld qua lay-out en kleurstelling. Ik heb hem gewoon letterlijk nagemaakt, maar dan met een tekststempel van Bij Oma Dee.


Ik hield nu door het stanzen nog frames en chevron-stukjes over. Dus kon nog twee kaartjes maken met dezelfde kleurstelling.


Ik vind ze leuk ;-)


Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Ja geweldige stans, ik heb 'm ook! Hele gave kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stans. mooie kaarten gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaarten zeg. maar volgens mij ook een heel werk om het te maken. He klaske scrap je nog wel eens???
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen