Pagina's

zaterdag 25 maart 2017

Workshop Gelli Plate

Vandaag volgde ik bij Boukje van Boukje's Workshop een workshop Gelli Plate Printing. Ik wilde wel eens lekker buiten mijn comfortzone van clean & simple gaan werken. In januari had ik me al opgegeven voor de workshop en in de tussentijd had ik al veel inspiratie opgedaan via Instagram en Pinterest. Vanochtend was het dan eindelijk zover...
Hieronder een fotoverslag met héél veel foto's:

Een Gelli Plate vol met acrylverf, klaar om af te drukken



Een lege tafel toen we aan een heerlijke lunch zaten


Na de lunch uitzoeken welke afdrukken ik in mijn boekje wilde hebben


Afdrukken vouwen en in elkaar lijmen tot een boekje





Bewerken met stempels, stiften, sjablonen, masks, verf.








Dit was echt zó gaaf! Er zijn nog veel pagina's die bewerkt kunnen worden, ik ben ook nog lang niet klaar. Ik heb zoveel inspiratie opgedaan vandaag. Heerlijk om weer even creatief bezig te zijn, aangezien ik qua scrappen op dit moment echt mijn inspiratie volledig kwijt ben. Ik denk dat ik voorlopig lekker ga prutsen met de gelli plate prints/ art journal-achtige zaken.

Greetz!
Klaske


2 opmerkingen:

  1. Wat zitten er gave prints bij, zo leuk om te zien! Leuk dat je er was!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er superleuk uit Klaske, de tekststempels kon je van Boukje gebruiken? of had je ze zelf, zijn mooie tekststempels vind ik. Erg mooi boekje al geworden, ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen